Retourbeleid – ChivFashion Meteen naar de content

LAATSTE DAG VAN DE ZOMERVERKOOP - TOT 50% KORTING!

Winkelwagen

Retourbeleid

HOUD ER REKENING MEE DAT WE GEEN GRATIS RETOURZENDINGEN DOEN, HIER ZIJN KOSTEN AAN VERBONDEN.

Stuur terug.
Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren? Ja, dat is mogelijk.

Als je niet tevreden bent met de artikelen die je hebt besteld, kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst retourneren.

In dit geval moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen:

1. De bestelling bevat nog steeds alle juiste onderdelen en componenten en de
verpakking is precies zo aangekomen als het product.
2. normale behandeling van het product duidelijk is, is breuk door onzorgvuldige behandeling
uitgesloten.
3. producten waarvoor hygiëne belangrijk is, grondig gereinigd zijn voordat het retourproces begint.
4. het product onmiddellijk na ontvangst defect blijkt te zijn.
5. We hebben het recht om de klant verzendkosten in rekening te brengen.
6. een retourzending wordt binnen 7 werkdagen verwerkt en als aan de voorwaarden is voldaan, wordt de retourzending binnen deze periode officieel bevestigd.

*We behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als we vermoeden dat de artikelen buiten onze schuld zijn gebruikt of beschadigd.

 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als je bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, moet je het volgende doen om de retourprocedure te starten.
- Stuur een e-mail naar: info@ChivFashion.nl
Zorg ervoor dat de e-mail het volgende bevat:
- Bestelnummer
- Reden voor het retouraanvraag
- Foto van het product in geval van breuk Voornaam + achternaam van de klant - - Adres van de klant

We nemen dan contact met je op en geven je het retouradres.
Stuur de retourzending nooit naar de afzender, wij sturen je het juiste adres nadat je ons daarom hebt gevraagd. Jij, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van het terugsturen van het product.

STORNOBAU
De consument heeft een herroepingsrecht overeenkomstig de volgende bepaling als de consument een natuurlijke persoon is die een juridische transactie aangaat voor doeleinden die niet overwegend verband houden met zijn of haar commerciële of beroepsactiviteit:

 

A. ANNULERINGSVOORWAARDEN
Recht op annulering
De annulering termijn is 14 dagen vanaf de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde partij die niet de vervoerder is, de laatste goederen heeft ontvangen of geaccepteerd.

Omdat we met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden bestellingen uitgevoerd zodra ze zijn geplaatst. Daarom kunnen we het verzendproces niet onderbreken tot aan de levering, dus een terugbetaling is niet mogelijk na ontvangst van de goederen.

Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons ChivFashion door middel van een duidelijke verklaring (bijv. per e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing om dit contract te herroepen. De herroeping is voltooid wanneer wij de goederen hebben ontvangen. De kosten voor het terugzenden van de goederen zijn voor rekening van de koper.

 

Record voor zendingen in doorvoer
Omdat onze goederen vanuit Azië worden verzonden, kunnen er langere transittijden zijn waarover wij geen controle hebben. Als de goederen al onderweg zijn naar jou, is annulering niet mogelijk. Wacht tot je de goederen hebt ontvangen en stuur ze dan naar ons terug. Natuurlijk kunt u ons van tevoren informeren over uw annulering.

Om je de snelst mogelijke terugzending te garanderen, vragen we je om ons een verzendbevestiging te sturen.

 

Gevolgen van terugtrekking
Als u dit contract herroept, moeten wij alle betalingen die wij van u hebben ontvangen, met uitzondering van leveringskosten (met uitzondering van extra kosten die voortvloeien uit het feit dat u een ander type levering hebt gekozen dan de door ons aangeboden goedkoopste standaardlevering), onverwijld en uiterlijk binnen veertien dagen na de dag waarop wij bericht hebben ontvangen van uw herroeping van dit contract en ontvangst van de goederen, aan u terugbetalen. Voor deze terugbetaling gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen; in geen geval worden u kosten in rekening gebracht voor deze terugbetaling.

 

** ALLE RETOURZENDINGEN WORDEN OP KOSTEN VAN DE KLANT NAAR ONS CENTRALE MAGAZIJN IN AZIË VERZONDEN.

Retouren

Wat is het retourbeleid van ChivFashion?

U heeft recht uw bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Wij zullen het volledige bedrag, minus de verzendkosten voor retourzending, terugbetalen als het product in goede staat wordt ontvangen.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van producten?

Ja, u draagt de verzendkosten voor het retourneren.
Wij raden u aan de retourzending met tracking te verzenden, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.
Raadpleeg ons RETOURBELEID op de website voor meer informatie over de mogelijke retourverzendkosten.

Hoelang duurt het voordat mijn retourzending verwerkt is?

Nadat wij uw retourverzending hebben ontvangen, doen wij onze uiterste best om deze binnen 5 en maximaal 14 werkdagen te verwerken.
U ontvangt een bevestiging wanneer de verwerking is voltooid.

Betalingen

Welke betaalmethoden accepteert ChivFashion?

Wij accepteren betalingen via IDeal, Bancontact, Visa, Mastercard, American Express en Maestro. De beschikbare opties worden tijdens het aankoopproces weergeven.
Houd rekening met ons betalingsbeleid voor meer informatie.

Kan ik een factuur ontvangen voor mijn bestelling?

Ja, zodra uw bestelling is voltooid, krijgt u per e-mail de factuur doorgemaild.

Zijn er kosten verbonden aan bepaalde betaalmethoden?

In de meeste gevallen rekenen wij geen extra kosten voor betalingen. Alle kosten worden duidelijk vermeld bij het afrekenen.

Levering

Wat zijn de verzendkosten en levertijden?

Wij bieden gratis standaard verzending.
De totale verwachte levertijd omvat een verwerkingstijd van 2-3 werkdagen en een levertijd van 5-10 werkdagen.
Voor meer informatie, bekijik het verzendbeleid.

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Omdat wij werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling vinden?

Zodra u bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail met een trackingnummer. Gebruik dit nummer om de status van uw bestelling te volgen op onze volg uw bestelling pagina.
(LINK NAAR VOLG MIJN BESTELLING)

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet op tijd aankomt?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:

(LINK NAAR VOLG MIJN BESTELLING)

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen?
Neem dan contact met ons op via de contactpagina.

feature-item-1
Gratis verzending
Onze verzendingen zijn betrouwbaar, snel en zorgvuldig. U kunt snel genieten van uw nieuwe aankopen, omdat we ervoor zorgen dat uw bestelling veilig en op tijd wordt verzonden.
feature-item-2
24/7 bereikbaar
Heeft u vragen over onze diensten of producten? Neem dan contact met ons op via de contact pagina, wij zijn 24\7 voor u bereikbaar.
feature-item-3
Retour garantie
U heeft recht uw bestelling binnen 30 dagen te retourneren. Wij zullen het volledige bedrag, minus de verzendkosten voor retourzending, terugbetalen als het product in goede staat wordt ontvangen.