Veel gestelde vragen – ChivFashion Meteen naar de content

LAATSTE DAG VAN DE ZOMERVERKOOP - TOT 50% KORTING!

Winkelwagen

Veel gestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen (en antwoorden) die je kunt gebruiken voor je veel gestelde vragen pagina. 

Retouren

Wat is het retourbeleid van ChivFashion?

U heeft recht uw bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Wij zullen het volledige bedrag, minus de verzendkosten voor retourzending, terugbetalen als het product in goede staat wordt ontvangen.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van producten?

Ja, u draagt de verzendkosten voor het retourneren.
Wij raden u aan de retourzending met tracking te verzenden, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.
Raadpleeg ons RETOURBELEID op de website voor meer informatie over de mogelijke retourverzendkosten.

Hoelang duurt het voordat mijn retourzending verwerkt is?

Nadat wij uw retourverzending hebben ontvangen, doen wij onze uiterste best om deze binnen 5 en maximaal 14 werkdagen te verwerken.
U ontvangt een bevestiging wanneer de verwerking is voltooid.

Betalingen

Welke betaalmethoden accepteert ChivFashion?

Wij accepteren betalingen via IDeal, Bancontact, Visa, Mastercard, American Express en Maestro. De beschikbare opties worden tijdens het aankoopproces weergeven.
Houd rekening met ons betalingsbeleid voor meer informatie.

Kan ik een factuur ontvangen voor mijn bestelling?

Ja, zodra uw bestelling is voltooid, krijgt u per e-mail de factuur doorgemaild.

Zijn er kosten verbonden aan bepaalde betaalmethoden?

In de meeste gevallen rekenen wij geen extra kosten voor betalingen. Alle kosten worden duidelijk vermeld bij het afrekenen.

Levering

Wat zijn de verzendkosten en levertijden?

Wij bieden gratis standaard verzending.
De totale verwachte levertijd omvat een verwerkingstijd van 2-3 werkdagen en een levertijd van 5-10 werkdagen.
Voor meer informatie, bekijik het verzendbeleid.

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Omdat wij werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling vinden?

Zodra u bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail met een trackingnummer. Gebruik dit nummer om de status van uw bestelling te volgen op onze volg uw bestelling pagina.
(LINK NAAR VOLG MIJN BESTELLING)

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet op tijd aankomt?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:

(LINK NAAR VOLG MIJN BESTELLING)

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen?
Neem dan contact met ons op via de contactpagina.

feature-item-1
Gratis verzending
Onze verzendingen zijn betrouwbaar, snel en zorgvuldig. U kunt snel genieten van uw nieuwe aankopen, omdat we ervoor zorgen dat uw bestelling veilig en op tijd wordt verzonden.
feature-item-2
24/7 bereikbaar
Heeft u vragen over onze diensten of producten? Neem dan contact met ons op via de contact pagina, wij zijn 24\7 voor u bereikbaar.
feature-item-3
Retour garantie
U heeft recht uw bestelling binnen 30 dagen te retourneren. Wij zullen het volledige bedrag, minus de verzendkosten voor retourzending, terugbetalen als het product in goede staat wordt ontvangen.